Ana içeriğe atla

AYMİRA NECLA ÖZTÜRK

Benim İçin Değerdin
Herşeye...
Her Gün Sana Daha Fazla
Yanarak Senden Uzaklaşmaya
Çalışarak Nefes Almak
Zorunda Olmak Ne Kadar Zor
Sen Biliyor musun?
Bir Sancıyan Yanım Var Benim
Şimdi, Seni Düşündükçe Daha
Çok Sancıyan...
Kanayan Bir Yüreğim Var..
Bir Bedenim Var Şimdi!
İçinden Sevdiği Çıkıp Giden,
Acımasızca Kenara Fırlatılan
Bir Bedenim...
Yaş Yerine Kan Damlayan
Gözlerim Var!
N'olur Girme Artık
Düşlerime!
O Kadar Çok Özledim ki
Yapma Bunu Bana!
Yağma Deli Yağmurlar Gibi
Sevgiye Susamış Bedenime!
Bu Kadar Çok Özlemişken,
Seviyorken Delice Düşme
N'olur Her Gece Düşlerime!
Gelme Artık Gecelerime
Gelme!
Elimi Uzatıp ta Tutamadığım
Düşlerim Gibisin...
Hayalinle Boğuşmaktan,
Hayalinle Olmaktan Çok
Yoruldum Ben!
Düşme Yüreğime Bir Alev Gibi
Artık N'olur!
Değme Tenime!
Dokunma Okşama Saçlarımı!
Bakma Gözlerinle Yüreğime!
Aşk'ı Soluma Bedenimde!
Gelme Artık Gecelerime!
Git Düşlerimden!
Git Beynimden!
Git Nefesimden!
Git Herşeyimden N'olur Git
Artık!
Halim Kalmadı!
Ölümü Özledim "Yar" N'olur
Git Artık Düşüncelerimden!
Uzaksın Bana Çokk Uzaksın!
Gözlerine Bakamam...
Kokunu İçime Çekemem...
Hasretle Boynuna Sarılamam!
Bedenim Yine Buz Kesti!
Yıllar Sonra Yüreğim Yine
Dağlandı Ateşlerde!
Sevgi Unuttuğum Duygu
Derken Yine Sevgiyi
Hatırlattın Yüreğime...
Çaresizlik İçinde Tekrar
Ölümü Düşündürttün!
Yıllar Sonra Aşka, Sevgiye
Tevbe Ettiğim Yeminlerden
Döndürdün!
İkinci Kez İhanet Ettim
Kalbime...
Ruhuma...
Bedenime!
Bir Hırsız Gibi En Temiz
Yanımı "Yüreğimi" Çaldın!
Yüreğim Duygularım
Paramparça!
Kalbim Titriyor Az Sonra
Bedenimi Terk Edecekmiş
Gibi!
Oysa ki Nasılda Özlemiştim
Sevdiğimin Kollarında
Kendimden Geçmeyi...
Onun Kollarındayken Kendimi
Güvende Hissetmeyi...
Sonsuzlukta Yitip Gitmeyi!
Umutlarım Yaralandı!
Beni Götürdün Benden!
Ben Sana Yandım, Sen Canım
Oldun Canımı Yaktın!
Gönlüm Bir Ateş’e Düştü Alev
Alev Yanıyor Sönmekte
Bilmiyor!
Kovalarca Su Döküyorum
Çaresini Yine de
Bulamıyorum!
Bu Ateşi Sen Yaktın İçime Gel
de Şimdi Sen Söndür...!!!
Sana Dair Binlerce Söz
Geliyor Aklıma...
Sonra Sevmeye Dair Söylenmiş
Tüm Sözleri Söylemek...
Dünyaya Haykırmak İstiyorum
Ama Gülümsüyorum Usulca...
Bu Neye Yarayacaktı ki
Sevgili?
Sevmeye Dair Yazılmış ve
Söylenmiş Tüm Sözleri
Söylesem de İçimdeki Bu Seni
Anlatamazdı ki Onlar...
Hani Sevdikçe Çoğalırdı
Sevgi ?
Verdikçe Geri Dönerdi?
Hani Umut Etmek Güzeldi
Sevgili?
Peki Bu Acı Neden Çok
Sebepsizdi ?
Böyle Bir Sebepsiz Yangını, Bu
Acıyı,
İçimdeki Unutulmuşluğu,
İçimden Gitmiş Aşkı Kim
Yeniden Başlattı!?
Bir Nedeni Olmalıydı Nedensiz
Ağlanmaz Sevgili!
Bir Umut Kaldı Cebimde
Onuda Kullanmaya Yürek
Dayanmaz Sevgili!
Zamanla Geçer Dedim
Geçmedi...
Acılar Biter Dedim Bitmedi
Sevgili !
Alışmıştım Belkide Sensizliğe
Ama Bu Seni Unuttuğum
Anlamına Gelmez Sevgili...
Sen Söylemesende
Söyleyemesende Ben
Anlamıştım Vedaları En
Başından...
Gidecektin Biliyordum ve
Gittinde...
Giderken Tek "Kalbin"
Kalmıştı Bende...
Atmayı, Sökmeyi Çok İstedim
Sevgili, Ama Başarısızlığım
Rol Oynamıştı Bu Aşk Denen
Oyunda...
Benim İçin Değerdin
Herşeye...
Herşeyin En Güzeline...
İsteseydin Verecek Çok Şeyim
Vardı Sana Sevgi Adına Ama
İstemedin...
Üzülme Diyorum Kendi
Kendime Üzülme Sakın...!
Sen Aşk'ı Yaşanması Gerektiği
Gibi Yaşadın...
Özledin...
Ağladın...
Düşündün...
Şiirler Yazdın...
Peki Sor Bir Kez Yüreğine...
Peki O Ne Yaptı?
Yüreğim Aynı Yanık
Ezgilerdeki Gibi Ağlıyor...
Ne Zaman Bitecek Bu Puslu
Günler?
Ufkumda Ne Zaman Güneş
Doğacak?
Kalbim Ne Kadar Dayanacak
Bu Ağırlığa?
Nefes Almak Bile Yoruyor
Beni...
Göz Kapaklarım Hep
Yarılanmış, Ürkekçe Bakıyor
Şu Aleme...
Yüreğim Dayanmıyor Artık...!!
Başka Yürekler Başka Başka
Vadilerde Huzur
Soluklanırken, Benim Canımın
Yanmasına...
Kör Kuyulara Düşmesine
Dayanmıyor!
Göz Göre Göre Şu Fani, Kısır
Dünyada Değmeyenler İçin
Yok Olup Gitmesine,
Güzelliklerden Mahrum
Kalmasına Dayanmıyor!
Hadi Git!
Sevmelerim Sana Değil Artık!
Hislerim de Yok Artık!
Bıraktım Seni Hadi Git!
Sakın Bakma Ardına!
Sanırım Bir Özür Borçluyum
Sana!
Sadece Seni Sevmek...
Seni Önemsemiş Olmak Adına
Bir Özür...!!!
Evet Özür Dilerim!
Seni Herşeyin Üstünde
Tuttuğum ve Çok Sevdiğim
İçin!
Merak Etme Yaşanmaz Bir
Daha Böylesi Bir Sevgi!
Yaşanamaz da Zaten Benim
Gibi Bir Sevenin Yokken...!!!
Korkuyordum Ya Hani Bir
Gün Bitecek Diye?
Bak Artık Korkularım da Yok!
Çünkü Artık Bir Ben Yok!
Herkes Kendi Masalına
Dönecek Artık!
Masal Dediğin Kaç Sayfadır
Sevgili ?
Aşk Dediğin Oyun Kaç Saattir
ki ?
Biz Sayfalarımızı ve
Saatlerimizi Çoktan
Bitirmişiz...
Vakit Doldu...
Akşam Oldu...
Hava Karardı....
Terkedilmişliğin Ağır Yükü
Var Üzerimde...
Cehennem Ateşidir Yüreğim...
Ölmeden Cehennem Ateşini
Yaşadım, Gördüm Sayende...
Gönül Rahatlığı İle " Seni
Sevmenin Bedeli " Olarak
Cehenneme Düşebilirim
Şimdi...
Merak Etme Sevgili !
Emin Ol Terkedilmişliğin
Ağırlığı Kadar Yük Binmez
Omuzlarıma...
Emin Ol Senin Yaktığın Kadar
Yanmam Bu Dört Tarafı
Ateşler İçinde Olan Bu
Yerde...
Seninle Yaşanmış Herşey Oyun
Sevgili!
Aşk Olan Herşey Oyun...
Rolleri En İyi Şekilde
Oynadın!
Beni Yabana Atma Sakın!
Senin Kadar Değil Ama Bende
İyi Oynadım "Oyuncak"
Rolünü...!!!
Güneşler Değil Gecelerin Ta
Kendisiydi Seni Bana
Getiren...
Kalemler Değil Satırların Ta
Kendisiydi Seni Bana
Anlatan...
Sayfalar Tükendi, Okundu...
Tozlu Raflara Layıktır Artık
Onlar...!!!
Bak Kader Bak!
Yine Karşındayım!
Yıllardır Bir Türlü
Hesaplaşamadık Seninle?
Ne Sen Almaktan Bıktın, Ne
Ben Ödemeyi Bildim Borcumu
Sana!
Bitmedi Bir Türlü Borcum
Sana!
Bitmedi Bitmeyecek!
İçimi Her Defasında Derinden
Yaktın!
Küçücük Mutlulukları Bile
Gözüme Hayal Ettin!
Gülmeyi Yüzüme Yapışmış Bir
Maske...
Ağlamayı Bende Bir Alışkanlık
Ettin!
İçimdeki Ufacık Sevinçlerimi
Aldın Acı Ettin!
Beni Sevdiklerime Oyuncak
Edip, Güvendiğim Kim Varsa
Bir Oyunla Zehirli Yılan Ettin!
Bin Bir Şekilde Karşıma
Çıktın...
Ben Senden Kaçmaya
Çalıştıkça Sen Benden Bir
Adım Önde Gittin!
Pusuya Yattın ve Bekledin!
Çünkü Biliyordun O Yoldan
Geçeceğimi!
Biliyordun Sana Tekrardan
Döneceğimi!
Ah Be Kader!
İçimdeki Ufacık Düşümü de
Çürüttün!
En Yeni Darbenle Beni Yerle
Bir Ettin!
Ben Yaşamıyorum ki, Zaten
Ölmüşüm!
Hala Bana Karşı Bu Israrın
Niye... Niye... Niye!
Ya Öldür Artık! Yada Bırak
Peşimi!
Bak Ben Pes Ettim Kader...!!!
Benim İçin Üzülme!
Sakın Unutma ki... !!
Ölüm Öyle Ya da Böyle
Gelince Ne Sensiz Nede Bensiz
Dönecektir...!!!
İnsanın Hayatını
Kaybetmekten Daha Acı Bir
Şey Vardır ,"Yaşamın
Anlamını Kaybetmek!"
O An Gelirse İnsanın Yaşayan
Ölüden Farkı Olmayacaktır...
Bitkisel Hayata Geciş Bu Olsa
Gerek Yaşarken...!!!

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

AYMİRA NECLA ÖZTÜRK KİMDİR?

🌸 AYMİRA NECLA ÖZTÜRK  KİMDİR?🌸 04/11/1988 Tarihinde Sivas İmranlı doğumludur.... 1990 yılında istanbula yerleşmiştir... İlkokul ve ortaokulu Yenibosna'da Halit Ziya Uşaklıgil İlköğretim okulunda , Liseyi ise Yenibosna Düz Lisesinde 2006 yılında mezun Olmuştur.... 2010 yılında ise Beylikdüzü'ne yerleşmiştir.... Orta Okul ve Lise yıllarında halk oyunlar eğitimini almış ve ilk gösterisine Lise yıllarında sahnede yer almıştır... 2019 -2020 döneminde Halk oyunlarda 2. Sahnesini ve İlk tiyatro sahnesinde "ONLAR" Adlı tiyatro sahnesinde yer almıştır... 

Aymira Necla öztürk

AYMİRA NECLA ÖZTÜRK

AYMİRA NECLA ÖZTÜRK