Ana içeriğe atla

AYMİRA NECLA ÖZTÜRK

Uzaktan sevenler..
Mesafeler önemli değil diyen yalan söyler. Önemlidir mesafe. Değerini anlarsın, sevgini anlarsın, en önemlisi hayatında sahip olduğu yerin ne denli önemli olduğunu anlarsın. Farklisindir herkesten. Dokunmadan, görmeden sevmeyi öğrenirsin. Erken olgunlaşırsın. “Özlemiyor musun?” Diyenlere diyecek tek kelime bulamazsın belki ama içinde fırtınalar kopar. Varsın kopsun, kimin ne dediği umrumda olmadığı sürece, sen sevginden emin olduğun sürece kopsun. Sesini duyduğunda huzur bulduğun sürece kopsun. Zor ama bir o kadar da güzel. Günler geçti haftalar geçti aylar geçti. Geçiyor ve o gelecek dediğim günler geliyor. Sarıldığımda dünya sadece bizim için dönecek.
Çünkü biz sevgili diyeceğimiz insanin sadece yanımızda gezedirebileceğimiz hoşça vakitler geçirebileceğimiz biri olarak görmüyoruz . Biz sevgiyide gözünde yansıyan birinde değil kalbine yansıyan birinde bulacağımızı biliyoruz. Bir sarılmanın elini tutmanın kokunun sesin bakışın yürüdüğümüz yolların hatta bir tel saçın değerini anlamını bizim kadar iyi bilemiyecekler, bir buluşmak yanyana olmak için o kadar şeye katlanırken onlar sadece boş geçen bir kaç saati doldurmak için yanyana gelecekler. Biz iste bir kaç saati bir ömre bedel görüyoruz. Bu yüzden onlar hiçbir zaman gerçek bir sarılmanın tadını bilmeyeceksiniz aşkı bilmeyeceksiniz.
Harika bir konuşma geçirsek bile gözlerim doluyor çünkü elde edebileceğimiz en harika his bu birlikte, çünkü uyumaya gittiğimizde ,yalnızız. Günaydın mesajı günaydın öpücüğü gibi. Ve ikimizde bir gün birlikte olduğumuzda neler yapabileceğimizi hayal etmeden duramıyoruz. Çünkü o zaman öpücük sadece bir öpücükten fazlası olacak ve sarılma saniyelerden fazla sürecek.
Ve sana dokunmak sanki aya dokunmak gibi olacak, vücudundaki her kırışıklık bizim dilek dilemek için tuttuğumuz o yıldız gibi olacak.
En yanlız olduğum zaman sen vardın hep yanımda. Herkes sırtını çevirdiği zaman arka çıktın bana. Herşey kötü gidiyorken hep iyi geldin bana. Hiç birşey yolunda gitmezken yeni yollar açtın bana. Ben sen değil biz olmayı öğrettin bana. Düşmüşken kaldırıp yeniden yürümeyide sen gösterdin bana. Sevgiyi dokunmaktan öte bir duygu olduğunu. Birbirini görmedende sarılmayı sen öğrettin bana.�Sustuğum anlarda dahi sözünle hep yanımda oldun. Doğruyu yanlışı senden öğrendim ben. Göğsümün sol yanında kalp diye taşıdığım sensin. Benim sana çok ihtiyacım var, kendimi iyi hissetmediğimde sesin yetiyor ve her seferinde dahada mutlu oluyorum. Uzaktan sevmeyi, hatta aşkı sen gösterdin, sevmeyi sende öğrendim.
Göz bebeğim, canımın içi sevdiğimi ne kadar söylesem azdır. Mutluluğum Huzurumsun.. Tek ihtiyacım. Sen benim ilk aşkım son yârimsin....

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

AYMİRA NECLA ÖZTÜRK KİMDİR?

🌸 AYMİRA NECLA ÖZTÜRK  KİMDİR?🌸 04/11/1988 Tarihinde Sivas İmranlı doğumludur.... 1990 yılında istanbula yerleşmiştir... İlkokul ve ortaokulu Yenibosna'da Halit Ziya Uşaklıgil İlköğretim okulunda , Liseyi ise Yenibosna Düz Lisesinde 2006 yılında mezun Olmuştur.... 2010 yılında ise Beylikdüzü'ne yerleşmiştir.... Orta Okul ve Lise yıllarında halk oyunlar eğitimini almış ve ilk gösterisine Lise yıllarında sahnede yer almıştır... 2019 -2020 döneminde Halk oyunlarda 2. Sahnesini ve İlk tiyatro sahnesinde "ONLAR" Adlı tiyatro sahnesinde yer almıştır... 

Aymira Necla öztürk

AYMİRA NECLA ÖZTÜRK

AYMİRA NECLA ÖZTÜRK